فنگ شویی کفش

فنگ شویی از نظر مفهومی ، یک سیستم  متافیزیکی و شبه فلسفی است که هدفش هماهنگ کردن افراد و محیط  با یکدیگر است .این ویژگی ارتباط تنگاتنگی با متد تائو دارد . در واقع علم فنگ شویی ترکیبی از هنر و علم است . بهره بردن از تمرین های فنگ شویی شما را در استفاده از نیروهای نامرئی موجود در طبیعت بهره مند می سازد و جریان ساز حرکت در مسیر طبیعی جهان برای شما خواهد بود .

فنگ شویی بر روی رنگ نیز تمرکز بالایی دارد . اینکه رنگ ها میتواند انرژی های ثروت و سلامتی را در زندگی انسان جاری سازد بسیار جالب و هیجان انگیز است

آیا میدانید ” کفش ” در فنگ شویی به عنوان اقلام شانس شناخته شده است که حامل ثروت در زندگی شماست ؟؟

با توجه به اهمیت فنگ شویی همه ما درک درستی از فنگ شویی خانگی ، فروشگاهی و سایر تابو های فنگ شویی داریم که تاثیر زیادی در زندگی افراد دارند اما وقتی صحبت از پوشاک در زمینه فنگ شویی می شویم  اکثر افراد اطلاعی در این زمینه ندارند .

بعنوان مثال در پوشیدن لباس و اکسسوری مثل کفش شاید فنگ شویی از اهمیت کمتری بین افراد برخوردار باشد در حالی که رمز و راز پوشیدن کفش در فنگ شویی بسیار با اهمیت است .

ویوین وستوود می گوید :

کفش ها مثل دوستان واقعی می مانند یا از شما حمایت می کنند یا شما را به زمین می زنند.

چه کفش هایی می توانند شانس شما را افزایش دهند؟؟

 

مواردی که باید برای فنگ شویی کفش مورد بررسی قرار دهید از جمله :

  • رنگ

در فنگ شویی کفش هایی با رنگ روشن ، مناسب دریافت انرژی های  ثروت هستند . کفش هایی مانند رنگ  زرد ، بژ ، و سفید شانس بهتری نسبت به رنگ های دیگر به شما میدهد .

در اسلام نیز پوشیدن کفش به رنگ زرد سفارش شده است زیرا تمرکز و نشاط را در بدن شما بوجود می آورد .

از نظر علمی رنگ زرد به علت طیف رنگی و طول موجی که دارد باعث تحریک نیمکره سمت چپ مغز شده  در واقع طول موج رنگ زرد که طول موج کوتاهی(565-590 نانومتر) نیز دارد وارد قشر بینایی مغز میشود و به غده هیپوفیز(که مستقیما دارای اثر فعال کننده ساخت پروتئین است که پروتئین منجر به ایمنی سطح انرژی و ساختن و بازسازی کردن بدن بسیار لازم و ضروی است ) و غده کاجی (این ماده باعث تولید هورمونی می شود که به تعدیل الگوی خواب و بیداری و… تاثیر میگذارد ) و هیپوتالاموس (دمای بدن ، گرسنگی و تشنگی و..را تنظیم میکند )منتقل میشود که این  امر بر عملکرد سیستم غدد درون ریز و سیستم عصبی اتونوم (مسئول فعالیت های غیر آگاهانه بدن است مثل : فعالیت قلبی و عروقی ، اعمال گوارش و تنظیم دما )تاثیر میگذارد  و به تقویت حافظه و تصمیم گیری سریع تر کمک میکند . و باعث جریان ایده ها و خلاقیت در مغز شما میشود که همین ایده ها و خلاقیت ها شما را در مسیر ثروت قرار می دهد.

هر رنگی انرژی الکترومغناطیسی مخصوص خود را دارد که تاثیرات آن در علم روانشناسی به ابراز احساسات و رفتارهای افراد مشاهده میشود . تاثیر رنگ زرد به کاهش افسردگی کمک میکند چون سطح انرژی افراد را بنا به دلایل علمی و عرفانی که گفته شد بالا میبرد . همچنین رنگ زرد روشن ترین رنگی است که چشم انسان می تواند ببیند . و کسانی که رنگ زرد رنگ مورد علاقه آن هاست افرادی شجاع و بانشاط همراه با خلاقیت بسیار بالا هستند.

سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چرا  ” کفش ها” به رنگ زرد توصیه شده است ؟

در طب سوزنی گفته میشود که کف پا به کل بدن اتصال دارد .و پا قلب دوم است نوع کفش پوشیدن میتواند در بوجود آمدن بیماری ها در بدن ارتباط مستقیمی داشته باشد . از دیدگاه دیگر پاهای شما ارتباط مستقیمی با زمین دارد در واقع در فنگ شویی ،  کفش تنظیم جریان انرژی و استفاده از انرژی زمین است ، بنابراین زمین به عنوان یک منبع انرژی مهم در نظر گرفته شده است و از طریق  کفش ها به پاها و از طریق  پاها انرژی به کل بدن وارد میشود که رنگ زرد کفش ها به انتقال انرژی بیشتر به بدن کمک میکند .

 

  • قیمت کفش

در فنگ شویی اگر می خواهید ثروت و شانس خود را افزایش دهید بهتر است کفش های گران قیمت بخرید !

کفش هایی با قیمت های بالا علاوه بر داشتن جنس های عالی (چرم) در تقویت پا و داشتن انرژی های بالا از استاندارد خوبی برای نگهداری پا برخوردار است .

 

کفش های چرمی مناسب ترین کفش ها هستند زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج کفش برقرار میشود اما کفش هایی که جنس آنها صد در صد پلاستیک است که از قیمت پایین تری برخوردار است  باعث ایجاد تعریق در پا شده و خروج هوا امکان پذیر نیست در نتیجه ناهنجاریهای پوستی را فراهم میکند .

همچنین کفش های نو  شانس بهتری برای شما دارد و بهتر است کفش های قدیمی (خصوصا کفش هایی که سالها نمیپوشید) را از جا کفشی خود دور کنید .

 

  • تمیز بودن کفش ها

وجود گردو غبار نیز در خوش شانسی شما تاثیر منفی دارد . کفشی که دارای گرد و خاک زیادی است باعث جمع شدن انرژی های منفی در پا میشود خروج هوا بخاطر کثیفی کفش دشوار تر میشود  و همچنین باعث  انرژی های منفی در نتیجه  کمبود انرژی و انگیزه در افراد میشود  .حتی در روابط اجتماعی داشتن کفش های کثیف نشان از بی سروسامانی شما در کارها و روابطتان دارد و معمولا زود مورد قضاوت قرار میگیرید اما کفش های تمیز شما را فردی منظم ، جایگاه اجتماعی بالا و دارای اعتماد بنفس میدانند.

 

  • پاشنه کفش

در فنگ شویی به داشتن پاشنه های با حداکثر 5 سانت توصیه شده است که شانس و خوشبختی را برای شما بهمراه دارد . اما باید دقت کنید که پاشنه های شما نباید باریک باشد و نسبتا پاشنه های پهن تری را انتخاب کنید چون پاشنه های باریک در مواقع پیاده روی طولانی مدت باعث ناراحتی پاهای شما میشود و تاثیرات منفی در انرژی و بوجود آمدن بیماری ها دارد .

 

 

نکات فنگ شویی جا کفشی

  1. قرار دادن مقداری نمک باعث رفع انرژی های منفی در کفش می شود (همانطور که میدانید نمک خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد )
  2. از گذاشتن کفش های خیس در قفسه کفش بشدت خود داری کنید چون باعث پخش میکروب و ایجاد قارچ های مضر میشود .
  3. کفش های روشن را در قفسه های بالا قرار دهید و کفش های تیره در قفسه های پایین تر
  4. بهتر است جنس جاکفشی از نوع چوب باشد چون جنس چوب میکروب های کمتری را بخود جذب میکند و دارای انرژی مثبت است.
  5. طبقات جاکفشی حداکثر 5 طبقه باشد که بیشتر از آن در علم فنگ شویی ضرر مالی برای کل خانواده است .
  6. جا کفشی به هیچ عنوان نباید در پذیرایی یا اتاق خواب باشد .
  7. جاکفشی معمولا در کناره درب باید باشد و از روبرو قرار دادن جاکفشی در درب ورودی خودداری کنید .
  8. صندل ها انرژی را هدر میدهند تا حد ممکن استفاده نکنید برای جایگزین کردن آن ها می توانید از کفش هایی با بافت های سوپر نانو استفاده کنید .
  9. قفسه کفش تا حد امکان باید از چشم ها پنهان شود شما میتوانید از گلدان ها و آثار هنری برای جلب توجه کمتر به جا کفشی استفاده کنید .
  10. قرار دادن 5 کفش در هر طبقه به تعادل 5 عنصر می رسید که به پیشرفت شغلی شما کمک میکند .
  11. پنجه های کفش باید به سمت داخل جا کفشی قرار بگیرد .
  12. کفش های افراد مسن و کودکان باید در قفسه بالایی جا کفشی باشد .
  13. کفش مردان باید در قفسه بالایی کفش زنان قرار بگیرد .

 

 

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code