سلیقه شما در انتخاب کفش، گویای همه‌چیز درباره شخصیت شماست.

این یک باور پذیرفته شده و همگانی ست که آنچه می پوشید معرف شماست. پس احتمالا برای ارائه خود هیچ چیزی بهتر از آنچه می پوشید و اینکه چطور می پوشید نیست. علاوه بر این، آنچه تصمیم می گیریم بپوشیم نیز به نوعی داستانی ست که درباره خودمان می گوییم.

کسی فکرش را هم نمی کند که کفش ما آیینه ماست. انتخاب های ما در کفش حرف های زیادی درباره ما برای گفتن دارد. واقعیت این است که افرادی که کفش های رنگی و طراحی شده می پوشند و افرادی که کفش های رسمی و متعارف به پا می کنند از نظر شخصیتی با هم متفاوت هستند.

برای چند دقیقه نوع کفشی که دوست دارید را ببینید و همچنین پیغامی که هر کفش خاص در درون شما ایجاد می کند را حس کنید.

کفش های رسمی

با اعتماد به نفس و هنری به نظر می رسید. همه چیز در زندگی شما خارج از آداب و رسوم مرسوم است.

کفش های اسپرت

شما فعال، متواضع و شادید. سلامتی برای شما از مد مهم تر است. استایل و مد شما، تناسب اندام است.

کفش های تخت

زنانگی دارید و نمی ترسید که آن را در معرض نمایش قرار دهید. اغلب اوقات؛ خانم ها تلاش می کنند زنانگی خود را پنهان کنند تا قوی به نظر برسند. در کفش های بدون پاشنه شما هم قدرتمند به نظر می رسید و هم احساس راحتی دارید.

صندل‌های لا‌انگشتی

فارغ از محل زندگیتان، پوشیدن صندل ها در تمام مدت باعث می شود اینگونه به نظر بیاید که شما از زندگی می ترسید. مکان و زمان درست برای پوشیدن این نوع کفش ها را بشناسید.

 

کفش های قرمز

کفش های قرمز نشانه قدرت و مرموز بودن است. وقتی با کفش های قرمزتان وارد یک اتاق می شوید، بخاطر رنگی که انتخاب کردید قطعا کانون توجه قرار خواهید گرفت.

کفش های فشن و به ظاهر ناراحت

این نوع کفش شما را شگفت زده خواهد کرد. اما پوشیدن این کفش ها آرامش خاصی را با خود دارد. شاید ترکیب راحت نبودن با زرق و برق این نوع کفش‌هاست که باعث ایجاد تعادل می شود.

کفش های  ساده

انگار به دیگران می گویید که شما دنبال راحتی هستید. با پوشیدن این کفش این حس را القا می کنید که به طور کلی از تغییر می ترسید. شجاع باشید، و شانس خود را امتحان کنید.

صندل های جلو باز

نمایش پاهای پدیکور شده نشان می دهد که شما به ظاهرتان اهمیت می دهید. بدون چشم پوشی از هیچ جزئیاتی.

طرح های حیوانات

غریزه حیوانی خود را دنبال می کنید. شما خاص هستید و از ابرازش نمی ترسید. خودتان را می شناسید و به آن افتخار می کنید.

 

کفش سبک و راحتی

مثل خودتان کلاسیک است. از هیچ مدی تبعیت نمی کند. سنتی هستید و تا حدی محتاط. می دانید از چه چیزی خوشتان می آید و چه چیزی بیشتر مناسب شماست.

کفش های رنگی

عاشق اینید که زیبایی و رنگارنگ بودن خویش را به رخ بکشید. دیگران شما را در سطح بالایی از اعتماد به نفس می بینند. می توانید کفش متناسب با شخصیت خودتان را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code