کفشی با رویه های متفاوت !؟

همانطور که در تکنولوژی ها شاهد پیشرفت های زیادی هستیم این پیشرفت در پوشاک و اکسسوری ها نیز نفوذ کرده است که علاوه بر پیشرفت ساخت کفش های هوشمند شاهد کفش هایی با یک زیره کفش و چندین رویه نیز هستیم !!

کفش یکی از اکسسوری های اساسی زندگی ماست ، در این حد دارای اهمیت می باشد که حتی در خواب ، دیدن کفش نشانگر رویکردهایمان در زندگی است و تعابیر جالبی در ارتباط با موارد مالی زندگیمان دارد .

معمولا خانم ها طرفدار انواع مدل کفش ها در موقعیت های مختلف هستند تا بتوانند کفش مناسب موقعیت های مختلف را با لباس هایشان ست کنند . حتی گفته میشود یک زن آمریکایی در طبقه متوسط حداقل 30 جفت کفش دارد .

در کنار همه اینها برخی افراد هم هستند که بسیار سختگیرانه کفش مورد نظر خود را انتخاب میکنند و شاید ماهها طول بکشد تا بتوانند کفش مورد علاقه خود را پیدا کنند و معمولا از یک مدل کفش برای چندین سال استفاده می کنند مانند کفش های آل استار که اکثراً طرفداران این کفش برای سالهای زیاد از این سبک استفاده می کنند و فقط شاید در طرح و رنگ کفش خود تجدید نظر کنند .

 

اختراع لی وانچنگ

لی وانچنگ از آکادمی  هنرهای زیبایی از دانشگاه  جیانگشی در چین با ثبت اختراع بسیار جذاب خود راه رسیدن به این رویا را برای خانم هایی که عاشق زیبایی و مد هستند و همچنین افرادی که فقط عاشق یک مدل کفش با رنگ های متفاوت هستند هموار کرده است . او برای ثبت اختراع خود بیش از 2000 یوان دریافت کرده است .

استفاده از کفش ها با مدل های مختلف یا یک مدل کفش با رنگ های متفاوت علاوه بر گرانی، کم جا بودن برای نگهداری انواع کفش نیز معزل بزرگی برای افراد است .

لی وانچنگ با اختراع خود به این مشکلات خاتمه داده است ، بدین صورت که شما میتوانید با داشتن فقط یک زیره کفش ، رویه های متفاوتی از کفش را داشته باشید.این مدل کفش ها علاوه بر ارزان بودن  بسیار  کم جا نیز هستن که هم در خانه های آپارتمانی که کم جا بودن دغدغه  بسیاری از افراد می باشد و هم در مسافرت ها براحتی قابل حمل است .

 

 

این مدل از کفش کاملا منطبق بر زیره کفش ساخته میشود که معمولا با زیپ وصل میشود .

و همچنین ساخت  این مدل کفش ها معمولا از نوع اسپرت امکان پذیر است.

 

 

 

کفشی با جابجایی پاشنه در اندازه های متفاوت

 

با توجه به اینکه خانم ها خواستار کفش هایی با پاشنه های متفاوت میباشند و میخواهند که در زیره کفش نیز سبک های متفاوتی را داشته باشند هم راهکار جالبی ارائه  شده است .

در واقع  برای کفش های رسمی یا مهمانی بانوان نیز راهکار عوض کردن پاشنه  به همان هوشمندی  تعویض رویه کفش  است که در واقع شما به جای عوض کردن رویه کفش پاشنه های کفش را با توجه به موقعیت های مختلف از جمله اداری ، مهمانی و گردش و پیاده روی میتوانید عوض کنید .

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی جیوری در زمینه محصولات کیف و کفش و ..فعالیت میکند که مشتریان عزیز میتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند و همچنین بمنظور اطمینان بیشتر کالا ، عکس های هر محصول را که بصورت اختصاصی گرفته شده بررسی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code